اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حسن قره‌خانی در ریاست هیأت کبدی زنجان ابقا شد

با برگزاری مجمع انتخاباتی و با رای آعضای مجمع، حسن قره‌خانی در ریاست هیأت کبدی زنجان ابقا شد.

حسن قره‌خانی در ریاست هیأت کبدی زنجان ابقا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجمع انتخاباتی هیأت کبدی استان زنجان ظهر امروز برگزار و حسن قره‌خانی تنها کاندیدای این انتخابات با کسب ۱۳ رأی از ۱۵ رأی مأخوذه بر کرسی ریاست هیأت کبدی استان زنجان ابقا شد.

رئیس فدراسیون کبدی در این مجمع انتخاباتی با بیان اینکه میزبانی مسابقات جهانی کبدی در کیش به جهان ثابت کرد که ایران کشوری امن است، مدبرانه عمل می‌کند و موفق می‌شود، اظهار کرد: موفقیت‌ها هرگز بدون مشارکت، همکاری و همدلی بدست نمی‌آید، تلاش‌ها در جای جای کشور این موفقیت‌ها را رقم می‌زند.

عباس اورسجی با بیان اینکه برای در سطح جهانی ماندن باید زیرساخت‌های بهتری را به وجود آورد و فدراسیون کبدی براساس استراتژی و راهبردی چهار ساله پیش می‌رود️، عنوان کرد: باید در راستای رسیدن به برندسازی فدراسیون تلاش بسیاری کرد و الان در اول راه هستیم و باید با مدیریت مشارکتی به موفقیت رسید.

وی با بیان اینکه امروز در دنیا سرمایه اصلی کشورهای پیشرفته منابع انسانی متخصص است و فدراسیون کبدی نیز در این مسیر حرکت می‌کند، اظهار کرد: در این راستا باید برخی کمیته‌ها و آیین‌نامه‌ها بازنگری شود و گام‌هایی در این عرصه برداشته شده است. 

اورسجی با بیان ️در طول یک سال ۵۰۰ میلیون تومان جذب اسپانسر داشتیم که برابر با ۵ میلیارد در برخی رشته‌ها است، عنوان کرد: ️نگاه ما مردمی و جنس ما جهادی است و مسائل را با مشارکت حل می‌کنیم.

رئیس فدراسیون کبدی با اشاره به اینکه ️برای اینکه داوران قوی داشته باشیم باید دوره‌های آموزشی و توجیهی بیشتری برگزار کنیم، ادامه داد: مربیان در استان‌ها اگر تقویت شوند کار در تیم‌های ملی ساده‌تر خواهد شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این نشست با بیان اینکه بخش عمد‌ه‌ای از رشد چشمگیر کبدی زنجان در چند سال اخیر مرهون تلاش شهرستان‌های بسیار مستعد استان است، اظهار کرد: امروز کبدی زنجان مثل کشی است که کشیده شده و آماده پرتاب است و باید حمایت بیشتری از آن صورت گیرد. 

محمدعلی حمزه‌پور گفت: ورزشکاران شهرستان‌ها به ویژه خرم‌دره در بسیاری از رشته‌ها موفق عمل کرده‌اند و این نشان از ظرفیت بالای آن‌ها است. 

وی در ادامه با اشاره به عملکرد عالی و ۱۰۰ درصدی فدراسیون کبدی اظهار کرد: فدراسیون کبدی تنها فدراسیون با این عملکرد است.

حمزه‌پور از برگزاری بیش از ۲۳۰ برنامه در دهه فجر خبر داد و افزود: نمایشگاه دستاوردهای هیأت‌های ورزشی استان از امروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین کلید می‌خورد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول